داستانی درباره ما

شرکت پارس “نیوشانیک ” یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران ، با پیشینه ای آمیخته از تدریس و تجارت ، نیوشانیک را با هدف فروش مستقیم محصولات شرکت نیوشاداریان تاسیس نمود . این شرکت بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون نظام صنفی کشور موفق به اخذ پروانه کسب دائم به شماره 0426924780 گردیده است .
نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود ، نیوشاداریان ، است که بجای اینکه محصولات “نیوشا” را از روش های مرسوم ارائه کند ، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق ، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و هم فرصت ویژه و ممتازی از کسب درآمد و کارآفرینی برای نمایندگان خود فراهم می کند . 
 

نیوشانیک در واقع یک کسب و کار پیش آماده است که یک فرصت شغلی غیراستخدامی پاره وقت یا تمام وقت را در اختیار افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان قرار می دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه ، تجارت های کوچک و بزرگ خود را در این بستر بسازند . نیوشانیک ، کسب و کاری آموزش محور است و نمایندگان در ابتدا باید مهارت های اجرایی و ذهنی لازم برای موفقیت در این حرفه را از حامیان و مربیان خود بیاموزند و به کار ببرند و سپس با آموزش این مهارت ها به زیرمجموعه های تحت حمایت خود ، سازمان فروش خود را بسازند

 

نیوشانیک با فراهم کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم ، این امکان را به نمایندگان فروش خود می دهد تا به شکلی عادلانه و در عین حال نامحدود ،براساس طرح درآمدزایی خاص و ویژه نیوشانیک، از فروش محصولات توسط خود و اعضاء سازمان خود درآمد کسب کنند . با اینکه نیوشانیک یک بنگاه تجاری است ، اما همیشه نگاه ویژه ای به مسئولیت های خود نسبت به جامعه و مردم دارد و بر اساس همین مسئولیت پذیری اجتماعی، طی سالهای گذشته بارها با مشارکت نمایندگان و مربیان نیوشانیک ، به شیوه های خلاقانه و در عین حال موثر ، حمایت و همبستگی خود را از اقشار مختلف جامعه اعلام کرده است . از جمله برگزاری کمپین های سراسری خیرخواهانه در راستای همبستگی و حمایت از بیماران ام . اس که با همکاری جامعه حمایت از بیماران ام .اس ایران که در سال های گذشته به مرحله اجراء درآمده است

چرا tebtea

آنالیز مشاوره براتون واتس آپ خواهد شد
استاد متخصص طب سنتی و ایرانی آشنایی با علوم عنبیه شناسی، نبض شناسی، ناخن شناسی، اسکن دست، طب انرژی، سوجوک و زبان شناسی

مزرعه چای نیوشا

شرکت نیوشا، در راستای دستیابی به اهداف خود برای تولید چای ایرانی و تحقق شعار «صد درصد گیاهی، صد درصد ایرانی» یک قطعه مزرعه چای، به مساحت 10 هکتار در یکی از توابع شهرستان فومن دارد. مزرعه چای نیوشا، به طور ویژه به کشت چای سبز اختصاص یافته و نخستین پروژه از این دست، در غرب استان گیلان است که حرکتی در جهت افزایش کیفیت، در سبد محصولات تولیدی نیوشانیک محسوب میشود.

روش ما

اصلاح مزاج

اصلاح تغذیه

تکنیک های لاغری

در صورت لزوم تکنیک جهت تنظیم انرژی بدن و افزایش قدرت هستش

اصلاح مزاج از طریق دمنوش هستش

اینها کنار همدیگه اس که اثر بخشه

درباره مشاور

استاد سلطانی متخصص طب سنتی و ایرانی آشنایی با علوم عنبیه شناسی، نبض شناسی، ناخن شناسی، اسکن دست، طب انرژی، سوجوک و زبان شناسی
تخصص در اصلاح مزاج

از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا

امروز مهمترین دغدغه تولیدکنندگان در مقوله کیفیت و رسیدگی به نارضایتی های مشتریان، کوتاه بودن دست آنها از بخشی از چرخه تولید و عرضه محصول است. تولیدکنندگان وابسته به بیرون بخاطر این کمبود، پس از شناسایی احتمالی مشکل، چه در حوزه کیفیت محصول و چه در حوزه کیفیت خدمات نمی توانند برای رفع و اصلاح مشکل، کاری انجام بدهند و برای حل آن باید به سایر حلقه های این چرخه متکی باشند.
تضمین کیفیت یک محصول یا یک خدمت در نگاه اول با دل بستن به تامین کنندگان و پیمانکاران بیرونی ممکن به نظر می رسد اما واقعیت این است که چنین امری عملاٌ غیرممکن است. در واقع وقتی صفر تا صد انجام فرایند تولید و عرضه محصول به مشتریان توسط شرکت و اجزاء آن انجام نشود و بخشی از فرایند خارج از کنترل شرکت باشد، ارائه تضمین درباره کیفیت محصولات و خدمات در واقع فقط یک شعار تبلیغاتی خواهد بود.
با گذشت بیش از یک دهه از حیات مجموعه نیوشا و در آستانه 5 سالگی نیوشانیک، امروز مفتخریم به رونماییِ شعار” از خاک تا خانه ” …. این شعار نمادی از پروژه ای عظیم است که در آن نیوشا با استفاده از نیروها و امکانات خود قادر خواهد بود تا کلیه عملیات دخیل در پروسه تولید، ارائه و عرضه، از نقطه شروع یعنی کاشت و برداشت تا نقطه پایان فرایند یعنی تحویل محصول به مصرف کننده را مستقیماً در ساختارها و واحدهای متعلق به خود انجام داده و از هرنوع وابستگی به دور باشد.
هدف اصلی از این ماموریت، دستیابی به «بهترین کیفیت ممکن و تسلط کامل و مطلق شرکت به صفر تا صد پروسه تولید و عرضه انواع نوشیدنی های سلامت» است. با نهایی شدن و تکمیل پروژه “از خاک تا خانه “، نیوشا، تنها تولیدکننده ای در ایران، خواهد بود که ضمن تسلط کامل به فرایند تولید و عرضه محصولات، می تواند کیفیت محصولات و خدمات خود را به شکلی واقعی و حقیقی تضمین کند .
به موجب این ماموریت و بر اساس شعار “از خاک تا خانه” ، نیوشا کلیه عملیات و فرایندهای زیر را در ساختارها و ساختمانهای تحت مالکیت و مدیریت 100 درصدی خود انجام خواهد داد :
1. کشت و برداشت مواد اولیه محصولات
2. فرآوری محصولات
3. تولید محصولات
4. بازاریابی و معرفی محصولات (از طریق شبکه بازاریابی انحصاری نیوشانیک)
5. بسته بندی محمولات
6. حمل و ارسال و تحویل محمولات به درب منزل مشتریان یا نمایندگان
اجرا و پیاده سازی این استانداردها از ضروریات و لازمه ورود نیوشا به بازارهای بین المللی است و ایجاد یک مزیت رقابتی ممتاز و قابل توجه است . از این نظر می توان تکمیل این پروژه و محقق کردن شعار “از خاک تا خانه ” را شروع حرکتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به رویای دیرینه همه نیوشایی ها یعنی جهانی شدن و ورود به بازارهای بین المللی، قلمداد کرد.
بزرگترین دغدغه و چالش نیوشا در ماموریت اخیر، پیاده سازی و سازماندهی علمی و اصولی تک تک اجزاء و فرایندها براساس استانداردهای تعریف شده بین المللی(ISO) حوزه مربوطه بوده است. به نحوی که هر یک از ساختارهای شرکت و اجزاء آن از نظر رعایت الزامات کیفی و همچنین کارآمدی فرایندهای کنترلی در شناسایی خطاها و مشکلات همچون نمونه و الگویی بی نظیر در سطح کشور شناخته شده و به عنوان دستاوردی ماندگار هم در تاریخ شرکت و هم در تاریخ کشور، جاودانه باقی خواهند ماند.
جای بسی خوشحالی است که از همین پایگاه اعلام کنیم، با آینده نگری های شرکت در سالیان گذشته و به لطف تلاش ها و ایستادگی های تک تک همراهان عزیز، بخش عمده ای از امکانات و زیرساخت های لازم جهت انجام مطلوب این ماموریت و به ثمر نشستن پروژه، طی 10 سال گذشته و از هنگام تاسیس شرکت نیوشاداریان و ایجاد رسمی مجموعه نیوشا تا به امروز ، فراهم گردیده است و بر همین اساس طی روزها و ماه های آینده و به تدریج ، همراهان نیوشایی می توانند با هماهنگی قبلی و همراهی مربیان و حامیان خود از اجزاء مختلف پروژه تولید و توزیع محصولات نیوشا بازدید کنند و از نزدیک و به شکلی ملموس با تک تک فرایندهای موجود در فرایند از تولید تا مصرف آشنا شوند.

توضیحات تکمیلی در خصوص کیسه‌های چای کیسه‌ای نیوشا:


جهت آگاهی و اطلاع مصرف کنندگان و بازارسازان نیوشانیک به اطلاع می رسانیم، فیلتر استفاده شده در چای های کیسه ای نیوشا به طور مستقیم از یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده آلمانی وارد می شود. این فیلتر ها با استفاده از الیاف طبیعی و باکیفیت گیاه آباکا، فیبرهای سلولوزی و فیبرهای دست ساز به گونه ای طراحی شده اند که با حفظ ذرات خرد شده چای در داخل کیسه، چای به خوبی دم بکشد و آماده شود؛ با استفاده از این ترکیب خاص فیبری، ساختاری شبکه ای ایجاد می شود که باعث می شود عطر، رنگ و طعم چای به سرعت آزاد شود و در عین حال، ذرات در داخل کیسه باقی بمانند.
این فیلترها دارای تمامی گواهینامه های بهداشتی هستند و کلیه آزمایش های ضروری، بر اساس الزامات ایزو، روی این فیلترها انجام شده است. همچنین، هنگام ورود این کالا به کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز آزمایشات تکمیلی را انجام می دهد و کلیه مدارک به تأیید می رسند، تنها پس از حصول اطمینان از صحت و سلامت این محصول، مجوز ترخیص کالا از گمرکات ذیربط دریافت می گردد.